maandag 3 september 2012

Loes V.



We hebben hier Loes Vandromme (33) die deelt haar (te kleine) bed met Ben. Ze is de trotse moeder van de jongens Lomme (3,5) en Boris (1).
Professioneel is ze CD&V schepen in Poperinge en parlementair medewerker van senator Jan Durnez. Ze wordt lyrisch als ze drinkbus van Tom Boonen in handen krijgt, of een klakske van Vandenbroucke.
We stelden haar volgende vraagjes:

Wat heb je altijd bij je?
Mijn Blackberry (als ik hem niet in het toilet heb laten vallen…)

Wat is jouw favoriete place to be/ hotspot?  
Gezien ik ‘s avonds heel vaak uit huis ben, kan ik echt genieten van een avondje onder een “sarzie” met een goed boek. Voor de rest ben ik een liefhebber van onze Noordzee en een gezellig terras met een frisse pint.

Wat vond je het ‘sjiekste’ van de dag? 
De gasthuiszusters die hun 700ste verjaardag vierden met een receptie met St -Sixtuspaters… en ze smaakten…

Wat is je gemoedstoestand nu? 
Content (of ligt dat aan die paters?)

Wat wil je zeker nog doen voor je sterft? 
Reizen, exclusieve optredens bijwonen, bibliotheek aanleggen en vooral veel genieten…

Waarvan heb je spijt? 
Dat ik te weinig tijd vrij maak voor vrienden en familie…

Wanneer was je het gelukkigst? 
Lomme die samen met zijn papa zijn kleine broer Boris voor de eerste keer vastnam in de materniteit.

Wat is je succesrecept? 
Mensen in de ogen durven kijken…

Wat is je grootste miskoop? 
Volgens Ben: ons te klein bed

Naar wie kijk je op?
Naar mensen die hun kennis en vaardigheden gebruiken om anderen te helpen.

Ik heb nog nooit…een Duvel gedronken.

Wie geeft je stress/ergernis? 
Onoprechte, onechte mensen. Plastieken gasten, noem ik ze ook.


Wat vind je een interessante eigenschap aan jezelf? 
Empathie

Wanneer heb je het laatst gehuild?
Paar weken terug, toen ik Boris na een intense vakantieperiode voor de eerste keer terug naar de crèche moest brengen en hem wenend achterliet… Ik fietste vlug naar mijn bureau terug, zodat men zou kunnen denken dat de wind tranen in mijn ogen blies…

Waar zou je wonen als België morgen niet meer bestaat? 
Zuid-Europa

Wat vraag je je soms af? 
Of ik dezelfde zou zijn zonder het beenprobleem


Welke liedjestekst zong je ooit foutief mee?  
“Ze is do we, zis do wi, zis do wi” in plaats van “Sail away, sail away, sail away”


Geen opmerkingen:

Een reactie posten