maandag 18 juni 2012

Marokko

'Gaan wij nu weer naar zo een oergezellige rustieke camping in Frankrijk' vroegen wij ons af in december. Ja, Frankrijk is mooi, Frankrijk is groot, Frankrijk is dichtbij voor kinders die niet graag in een auto zitten en ik heb nog lang niet gans Frankrijk gezien... maar ik was wat Frankrijk-moe. Ik had zin een een beetje cultuurshock en behalve die keer dat ik geconfronteerd werd met de ganzenleverboerderij is dit zelden het geval in Frankrijk.
En dus zitten wij nu in Marokko. Om naar Marokko te gaan moet je geen kinders uren vastbinden in autostoeltjes en in Marokko is het altijd warm en regent het niet.
En hoewel de reisvoorberieidng altijd spannend en leuk is,  is dat bij Marokko nog leuker.
Er werd gegoogeld op 'Marokko and bed and breakfast', er werden mailtjes gezonden naar Bachir en Mohammed en er werd hier meermaals gezegd 'Ik ga toch nog een keer mailen, dat kan toch niet dat dat maar 20 euro is voor vier, dat kot heeft een zwembad'.

Maar bon, we zijn er, u hoort binnenkort meer over die koten met zwembaden.

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier! De eerste cultuurshock heb je zo te lezen al gehad..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik ben heel benieuwd naar de ervaringen en de goedkope adresjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het eeuwige Frankrijk-dilemma. Klinkt bekend. toch maar weer doen, omdat we dit jaar met erg kleine baby reizen. Maar Marokko is inderdaad wel erg mooi. Lees ook graag hoe dat gaat, met kids erbij!

    BeantwoordenVerwijderen