donderdag 26 april 2012

Pol & Jos

Misschien ben ik niet normaal, maar ik vind dat niet zo erg al die berichtgeving over handtastelijke mannen. Ik vind dat zelfs boeiend en vooral geestig om te lezen. Geen idee of dat riooljournalistiek is, maar ik vind dat ik wel recht hebben om te weten welke mannen eigenlijk achterlijke vieze ventjes zijn. Het liefst van al lees ik dan ook de getuigenissen van madammen uit de tv-wereld of de Wetstraat met de sappige details erbij. Zo leerde ik vandaag van  Eva Brems dat Leterme moet gniffelen als een vrouwelijke collega zegt: 'U voelt mij al komen'.
Niet dat ik veel respect had voor die man, maar bon, nu weet ik tenminste dat ik nooit meer een greintje ontzag moet hebben voor wat uit zijn mond komt. En met Pol en Jos liep ik ook al niet zo hoog op maar toch ben ik blij dat ik nu weet wat een mannetjes het zijn.
En dus heb ik niet liever dan dat er elke dag iemand een verhaaltje komt vertellen, maar het moet wel een beetje de waarheid blijven. Fantasten moeten zich onthouden.
Want als ze gaan afkomen met verhaaltjes over Matthias Schoenaerts of Pieter Embrechts dan is de leute er ook van af.


1 opmerking:

  1. Misschien moeten redacties ten lande maar eens beginnen met diepgravende reportage's omtrent 'gewenste intimiteiten' - kwestie van wat positive ingesteldheid en afwisseling...

    BeantwoordenVerwijderen