donderdag 16 december 2010

17 december

Joepie, morgen word ik 31 en dat is tweemaal joepie, niet alleen is het mijn verjaardag, volgens degelijk wetenschappelijk onderzoek ben ik dan ook op mijn mooist. Op die leeftijd zou het zelfvertrouwen dat ik uitstraal, mijn rimpels compenseren. Ik kijk dus al uit naar morgenochtend, benieuwd hoe dat aanvoelt op zijn mooist zijn. Aan een kant is het ook een beetje griezelig, want volgens een vriend zou dat betekenen dat ik vanaf overmorgen dus alleen maar lelijker word.

Enfin, we zien wel weer hoe ik er overmorgen uitzie, ik zal het morgen niet aan mijn hart laten komen. Want in tegenstelling tot van die bescheiden, nederige mensen die 'het maar een dag als een ander vinden', vind ik 17 december altijd de dag van het jaar. Traditiegetrouw neem ik verlof en doe ik alleen leuke dingen. En ik geef eerlijk toe, mijn hart zal telkens een klein vreugdesprongetje maken als mijn gsm weer van tuuttuut tuuttuut doet.
En bij leuke dingen hoort natuurlijk ook een serieuze portie uitgaan, fantastisch dat die 17de december op een vrijdag valt dit jaar.

3 opmerkingen:

  1. Proficiat! Geniet morgen van het mooiste dagje van je leven ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Happy birthday! Je hebt het weertje al zeker mee, wat een mooie dag! geniet van de leuke dingen! Een goed idee om uit te gaan, dat zal de 'oh nee' morgen voor de spiegel zeker compenseren en zondag zie je er vast en zeker terug beter uit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen